Przejdź do treści

XVIII SESJA RADY GMINY GNIEWOSZÓW

Data posiedzenia
04-12-2025, godz. 09:00
Miejsce posiedzenia
Sala konferencyjna urzędu Gminy Gniewoszów ; ul. Lubelska 16 ; 26-920 Gniewoszów

Porządek obrad

  • 1. Otwarcie obrad
  • 2. Przedstawienie porządku obrad.
  • 3. Przyjęcie protokołu z XVII sesji Rady Gminy.
  • 4. Sprawozdanie z działalności Wójta za okres miedzy sesjami Rady Gminy
  • 5. Podjęcie uchwał:
    • 5a. zmieniająca uchwałę Nr XVI/81/25 Rady Gminy Gniewoszów z dnia 12 września 2025 w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Kozienickiego
    • 5b. w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gniewoszów na lata 2025-2031;
    • 5c. w sprawie wprowadzenia zmian do uchwały budżetowej na 2025r Nr VIII/44/24 Rady Gminy w Gniewoszowie z dnia 23 grudnia 2024r w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2025 rok;
    • 5d. w sprawie obniżenia ceny sprzedaży drewna przyjmowanej jako podstawa obliczenia podatku leśnego na obszarze gminy Gniewoszów w 2026r.;
    • 5e. w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta, przyjmowaną jako podstawa obliczenia podatku rolnego na obszarze gminy Gniewoszów na 2026r.;
    • 5f. w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i ustalenia stawki tej opłaty oraz zwolnienia w części z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi kompostujących bioodpady stanowiące odpady komunalne w kompostowniku przydomowym;
    • 5g. w sprawie ustalenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze oraz specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, a także szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat i trybu pobierania tych opłat, oraz szczegółowych warunków przyznawania, świadczenia i rozliczania usług opiekuńczych w formie usług sąsiedzkich;
    • 5h. w sprawie uchwalenia „Gminnego Programu Wspierania Rodziny w Gminie Gniewoszów na lata 2025 – 2027”.
  • 6. Pytania i wnioski.
  • 7. Zamknięcie obrad.